SailTies

QUALIFICATIONS
None added yet

Friday at 09:47

Trenčín yacht voyage 2024 Day 6. Part 2.

….ako sme sa vrátili na povodne miesto kotvenia som zavolal do mariny a spýtal som sa ich na počasie. Odpovedali že celý deň bude fúkať jugo a že môžeme vyplávať. Chlapcom som povedal aby si obliekli vesty spravili sme opatrenia na lodi a vyplávali sme. Zmenil som trasu a tento krát sme oboplávali ostrov Olib z východnej strany. Bolo to správne rozhodnutie pretože tu nebol tak silný vietor. Po vyše štyroch hodinách plavby sme dorazili živý a zdravý do mariny. Natankovali sme a zakotvili loď. Chlapci boli perfektný. Takú posádku by si prial každý kapitán. Odovzdali sme loď,potápač skontroloval loď a ukončili sme plavbu. Loď bola v poriadku a aj posádka.

Part 2.

31.3

4h 42m

Olib to Zadar, Croatia

Friday at 08:15

Trenčín yacht voyage 2024. Day 6. Part 1.

Rano som sa zobudil a pozrel si počasie. Rozhodol som sa vyplávať skôr pretože podľa predpovede mal každú hodinu stúpať vietor. Vyplávali sme a chcel som obopluť ostrov Olib zo západnej strany. Asi po 30 min. keď už stúpal vietor na 32kts v protismere a vlny boli čoraz väčšie som sa rozhodol otočiť a vrátiť sa na povodne miesto kotvenia……

Trenčín yacht voyage 2024.
Part 1.

5.5

56min

Olib, Croatia

Thursday at 17:17

Trenčín yacht voyage 2024 Day 5. Part 2.

Tak dnes len v trojici. Ja,Čibo,Mato. Vyplávali sme zo Zadaru smer ostrov Maun zátoka Sip. Trochu sme sa okupali potrebovali viazanie uzlov a zamierili na ostrov Olib. Všetci sme si to užili a večer sme si ugrilovali Oratku. A ja mám konečne po dvoch týždňoch kajutu a môžem sa vyspať. Zas jeden perfektný deň.

Day 5.

3h 37m

Zadar to Rt Šipa, Croatia

Wednesday at 11:32

Trenčín yacht voyage 2024 Day 4.

Rano sme vyplávali smer Zadar do našej mariny. Chlapci Peto,Robi,Rudi vystúpili z lode a opustili nás. Skoda bolo nám s nimi dobre. Rozlúčili sme sa s nimi a išli sme spať na loď. Ďakujeme chlapci boli ste super.

Trenčín yacht voyage  2024
Day 4.

22.2

3h 28m

Vrgada to Zadar, Croatia

Tuesday at 10:00

Manual Entry

Trenčín yacht voyage 2024 Day 3.

Ráno kávička a potom sme vyplávali z mariny. Zastávka v zátoke Magarna na ostrove Zlarin. Okolo 16:00 sme vyplávali zo zátoky a trochu začalo fúkať asi okolo 18kts. Vytiahli sme hlavnú plachtu aj kosatku. Išli sme na predobočný vietor. Zažili sme aj západ slnka a nočnú plavbu. Posádka stále v super nálade. Zas jeden super deň.

Trenčín yacht voyage 2024
Day 3.

35.7

9h 0m

Skradin to Vrgada, Croatia

14 October 2024 at 09:55

Trenčín yacht voyage 2024 Day 2.

Zakotvili sme okolo 13:00 v marine Skradine. Isli sme pešo do NP Krka. Naspäť sme išli výletnou loďou. Marina Skradine je veľmi pekná ale drahá Marina. 270 euro na noc. Posádka v poriadku stále dobrá nálada.

Trenčín yacht voyage 2024
Day 2.

23.9

3h 33m

Murter to Skradin, Croatia

13 October 2024 at 11:26

Trenčín yacht voyage 2024 Day 1.

Klasika. Ráno som išiel s Rudim a Matkom do kostola. O 11 sme vyplávali smer Šibenik zastavili sme sa okúpať pri Geljesnaku. Vyplavanie s mariny bolo perfektne.

Trenčín yacht voyage 2024
Day 1.

24.4

5h 39m

Arbanasi to Murter, Croatia

Martin Miklas, Jaroslav Zidek & 2 others

23 September 2022 at 11:00

Manual Entry

Sailing Montenegro 2022. Day 6.

Doplavili sme sa do Maríny natankovali loď a odovzdali sme ju. Depozit nám strhli za tu záchrannú akciu. Posádka je OK. Prespali sme na lodi a na druhý deň sme išli na letisko.

Sailing Montenegro 2022.

4h 30m

Cavtat to Prijevor, Croatia

Martin Miklas, Jaroslav Zidek & 2 others

22 September 2022 at 12:27

Manual Entry

Sailing Montenegro 2022. Day 5.

Vyplávali sme z Maríny a plavili sme sa do Zeleniky aby sme sa odhlásili z Montenegro. Po odhlásení sme sa plavili do Cavtatu. Do Cavtatu sme prišli okolo 19:00. Zakotvili sme loď v zátoke Tiha na kotvu. Opustili sme všetci loď a isli sme na súš. Okolo 22:00 prišla Bora a odtrhla loď s kotvy. Loď narazila na pontón a my sme sa ju snažili zachrániť. Nepodarilo sa a preto majiteľ chartrovky musel zavolať pomoc. Prišla loď a odtiahla nás na boju. Následne prišli policajti a začali to vyšetrovať. Dali mi fúkať a našťastie som mal 0,00 promile. Trvalo to asi cele do 01 hod v noci. Pri záchrane lode sa nikomu nič nestalo akurát Rasto utopil malú tašku kde mal doklady a mobil. Mali sme ale ešte stále namotane lano v lodnej skrutke. Na druhý deň ráno sa Palimu podarilo lano uvoľniť z lodnej skrutky a mohli sme vyplávať. Loď mala na lavoboku malé oskreniny ale ináč bola v poriadku.